- 14 lut, 2017
Opis materiału
Opis:
1.Definicja jakości.
- pewien stopień doskonałości." (Platon)
- stopień jednorodności i niezawodności wyrobu przy możliwie niskich kosztach i maksymalnym dopasowaniu do wymagań rynku." (W.E. Deming)
- .zgodność z wymaganiami." (P.B. Crossy)
- wszystko co można poprawić."(Masaaki Imai)
- ogół cech i właściwości wyrobu lub usługi, które decydują o zdolności wyrobu lub usługi do zaspokajania stwierdzonych i przewidywanych potrzeb." (ISO 8402)
- stopień, w jakim zbiór inherentnych cech spełnia wymagania." (ISO 9001:2000)
Wszystko to co ma związek z pewnymi cechami wyboru lub usługami mające wpływ na postrzeganie przez klienta ISO 9001 jest to zbiór zasad wytycznych które mogą pomóc firmie . jakość to Nie tylko system to ludzie którzy go tworzą.
Jakośćjest postrzegana jako:
- Wywodzące się przesłanek filozoficznych stwierdzenie określające jakość jako wartości istniejącej samej w sobie bez względu na to czy jest oceniana
-Jakość to stopień zbliżenia się do doskonałości
-Jakość to wielkość dająca się precyzyjnie mierzyć i określać liczbami
Przedmiot:
Zarządzanie jakością
Kierunek:
Zarządzanie
Rodzaj materialu:
Ściąga
Wykładowca:
Zielenkiewicz
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz