Negocjacje w biznesie międzynarodowym - Sikorska-Dzięgielewska Krystyna - Prezentacje


  • 21 sty, 2017

Opis materiału

Opis: 
. Wypowiedź ma być nie tylko na temat (na komunikację wpływa wszystko co robimy, bo wszystko definiuje relację z drugim człowiekiem – ta komunikacja jest 4-wimiarowa 1.k. przedmiotu – zawartość rzeczowa „o co chodzi”, K. Przedmiotu – ujawnianie siebie „Kim jesteś”, 3. K. Relacyjna – wzajemne relacje „za kogo mnie masz”, 4.kom. perswazyjna – apel „co mam zrobić?”). Co zrobić aby trudny problem przestał być nieporęczny? (Czyli 3 cechy ludzkiego poznania) 1. Poznanie jest aktywne/tunelowe (mózg nie koncentruje się na tym samym, pkt fiskacji jest różny) 2. Poznanie jest selektywne/społeczne (Mózg nie koncentruje się na wszystkim) 3. Poznanie ma charakter kategorialny (to co widzisz zależy od tego co wiesz – lewa półkula konfabuluje i wymyśla to, czego nie wie)
Przedmiot: 
Negocjacje w biznesie międzynarodowym
Kierunek: 
Zarządzanie
Rodzaj materialu: 
Prezentacje
Wykładowca: 
Błaszak Maciej



Nie posiadasz wystarczającej ilości punktów aby odblokować ten materiał.

Zdobądź więcej punktów. O systemie punktów przeczytasz tutaj.