- 18 lut, 2011
Opis materiału
Opis:
Reklama
Autor: Jacek Kall
ISBN: 83-208-1403-0
Format: A5
Format pliku: PDF
Niniejsza książka to wydanie drugie, zmienione i rozszerzone, popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.
Przedmiot:
# brak danych #
Kierunek:
Finanse i rachunkowość
Rodzaj materialu:
Notatki
Wykładowca:
# brak danych #
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz