Zarządzanie jakością - Sikorska-Dzięgielewska Krystyna - Ściąga


  • 14 lut, 2017

Opis materiału

Opis: 
1.Definicja jakości. - pewien stopień doskonałości." (Platon) - stopień jednorodności i niezawodności wyrobu przy możliwie niskich kosztach i maksymalnym dopasowaniu do wymagań rynku." (W.E. Deming) - .zgodność z wymaganiami." (P.B. Crossy) - wszystko co można poprawić."(Masaaki Imai) - ogół cech i właściwości wyrobu lub usługi, które decydują o zdolności wyrobu lub usługi do zaspokajania stwierdzonych i przewidywanych potrzeb." (ISO 8402) - stopień, w jakim zbiór inherentnych cech spełnia wymagania." (ISO 9001:2000) Wszystko to co ma związek z pewnymi cechami wyboru lub usługami mające wpływ na postrzeganie przez klienta ISO 9001 jest to zbiór zasad wytycznych które mogą pomóc firmie . jakość to Nie tylko system to ludzie którzy go tworzą. Jakośćjest postrzegana jako: - Wywodzące się przesłanek filozoficznych stwierdzenie określające jakość jako wartości istniejącej samej w sobie bez względu na to czy jest oceniana -Jakość to stopień zbliżenia się do doskonałości -Jakość to wielkość dająca się precyzyjnie mierzyć i określać liczbami
Przedmiot: 
Zarządzanie jakością
Kierunek: 
Zarządzanie
Rodzaj materialu: 
Ściąga
Wykładowca: 
Zielenkiewicz



Nie posiadasz wystarczającej ilości punktów aby odblokować ten materiał.

Zdobądź więcej punktów. O systemie punktów przeczytasz tutaj.