14 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
głupi i głupszy 2

rozbawia do łez

Świetny film:))

Mega śmieszny ;)

smieszny, spoko na wyluzowanie sie :)

Pozytywny film. Takie normalne poczucie humoru - nic na siłę. polecam ;)

śmieszny, stary dobry jim

Taki na poprawę humoru :D

polecam... naprawdę fajna komedia

polecam :) !

Stara dobra komedia :)

bardzo fajny film ;p

Dawno nie oglądałam

Nieco gorszy od 1 części, ale można się pośmiać. ok!

Cheap Viagra Pill Pills Dapoxetine Vendus En Amerique Pastilla Cialis Alcohol <a href=http://viacheap.com>viagra online pharmacy</a> Viagra Basso Costo Worldwide Cod Hydrochlorothiazide In Internet Mastercard Canada