Metody ilościowe w analizie rynków finansowych - Olejnik Iwona - Egzamin


  • 03 lut, 2018

Opis materiału

Opis: 
ANALIZA RYNKU Istota analizy rynku -> zespół czynności zmierzających do powstawania racjonalnych przesłanek, podejmowanie bieżących decyzji dotyczących obsługi rynku we wszystkich wymiarach Analiza rynku -> podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwie stanowi podstawę działalności i zamierzeń każdego przedsiębiorstwa. Ma na celu zbadanie i ustalenie możliwości, i umiarkowań z jakimi musi się liczyć przedsiębiorstwo w swych działaniach produkcyjnych, usługowych i handlowych. Proces analizy rynku: 1. Obserwacja rzeczywistości rynkowej 2. Diagnoza współwystępowania zjawisk i zależności przyczynowo-skutkowych 3. Zbudowanie modelu 4. Przewidywanie przyszłości na podstawie modelu Rodzaje analizy rynku • Jakościowa o Określenie rodzaju i potrzeb nabywców, segmentów na których występują o Rozpoznanie konkurentów o Określenie kanałów rynku i ich uczestników o Zakres stosowania i skuteczność instrumentów marketingowych • Ilościowa o Potencjalna wielkość rynku o Wzrost ubiegły i przewidywany rynku o Udział własny w rynku o Wielkość udziału ważniejszych konkurentów o Poziom i przewidywanie zmiany cen o Innowacje produktów
Przedmiot: 
Metody ilościowe w analizie rynków finansowych
Kierunek: 
Finanse i rachunkowość
Rodzaj materialu: 
Egzamin
Wykładowca: 
Olejnik Iwona



Nie posiadasz wystarczającej ilości punktów aby odblokować ten materiał.

Zdobądź więcej punktów. O systemie punktów przeczytasz tutaj.