Koncepcje zarządzania - Sikorska-Dzięgielewska Krystyna - Notatki


  • 17 sty, 2016

Opis materiału

Opis: 
Definicja Lean management to inaczej „szczupłe zarządzanie”. Słowo lean (z j. ang.) – chudy, szczupły. Strategia zarządzania firmą, opierająca się na dostarczaniu klientom produktów/usług jakich oczekują, w jak najprostszy sposób, z zachowaniem szacunku dla załogi pracującej w przedsiębiorstwie. W codziennej praktyce, Lean jest ciągłą obserwacją swojej pracy i pytaniem się, co mogę zrobić z oferowanymi przez nas produktami/usługami i procesami, by spełnić wymogi naszych klientów. Tak, aby zapewnić im szybką realizację przy odpowiedniej jakości produktu/usługi. Lean nieodłącznie wymaga wspierania swoich pracowników, aby poprzez naszą postawę stawali się profesjonalistami w swoim obszarze pracy oraz załogą zdolną do rozwiązywania problemów i ciągłego doskonalenia przedsiębiorstwa.
Przedmiot: 
Koncepcje zarządzania
Kierunek: 
Zarządzanie
Rodzaj materialu: 
Notatki
Wykładowca: 
Kraśniak Janusz



Nie posiadasz wystarczającej ilości punktów aby odblokować ten materiał.

Zdobądź więcej punktów. O systemie punktów przeczytasz tutaj.